BMW F30 KATALİTİK KONVERTER. 3.16İ (2011 - 17)

Marka
BMW
Stok Kodu
7618670
Garanti Süresi
12 Ay
Fiyat
590,00 EUR + KDV
% 3İNDİRİM
590,00 EUR
572,30 EUR KDV Dahil
515,07 EUR (%10,00 havale indirimi)
*57,95 EUR den başlayan taksitlerle!!
İsim : BMW  KATALİZATÖR 3.16İ - 3.20İ Z -F30  (2011 - 06) F20 F30  1.16i 1,14İ
Seri Numarası : 18307618670
Cinsi : Metal
Montaj Yeri : Ön
Ürün Grubu : BMW
  
                                          Teknik Özellikler:
 
    • En önemli OEM markalardan biri, belirtilen araçlarda sorunsuz ve uzun süreli kullanım.

       
    • Katalitik konvertör. Paslanmaz çelikten imal edilmiş son teknoloji ile kaplanmıştır. Orta kısımda ayrıca keramik filtreyi tutan metal kasa konvertör ısındığında keramik tabakanın titreşmesini ve ses yapmasını engeller. Metal kasa giriş çıkış boruları üzerine kaynatılarak iç kısımdaki havanın kolayca akışını sağlar. Oksijen sensörlüdür. Mono bal peteği keramik emisyon değerlerine uygun gaz salınmasına yardımcı olur. Tüm ürünler üretim prosesinde yağa ve kırıntılara karşı ayrıca yıkanmıştır. ISO 9002 ve OBDA 2 emisyon standartlarına uygun arıza ışığı ile tespit edilebilir bir üründür.
    Bu ürüne ilk yorumu siz yapın!
     (F20) 114 i
    Montaj tarafıÖnden
    Katalizatörlü araçlar için
     Daha fazla bilgi
    07.2012-02.2015 55488 75 102 1598 Hatchback
    1 (F20) 116 i
    Montaj tarafıÖnden
    Katalizatörlü araçlar için
     Daha fazla bilgi
    07.2011-02.2015 10311 100 136 1598 Hatchback
    1 (F20) 118 i
    Montaj tarafıÖnden
    Katalizatörlü araçlar için
     Daha fazla bilgi
    07.2011-02.2015 10312 125 170 1598 Hatchback
    1 (F20) 118 i
    Montaj tarafıÖnden
    Katalizatörlü araçlar için
     Daha fazla bilgi
    03.2015-06.2015 110061 100 136 1598 Hatchback
    1 (F20) 120 i
    Montaj tarafıÖnden
    Katalizatörlü araçlar için
     Daha fazla bilgi
    03.2015-06.2016 110062 130 177 1598 Hatchback
    1 (F21) 114 i
    Montaj tarafıÖnden
    Katalizatörlü araçlar için
     Daha fazla bilgi
    07.2012-01.2015 58336 75 102 1598 Hatchback
    1 (F21) 116 i
    Montaj tarafıÖnden
    Katalizatörlü araçlar için
     Daha fazla bilgi
    12.2011-02.2015 58344 100 136 1598 Hatchback
    1 (F21) 118 i
    Montaj tarafıÖnden
    Katalizatörlü araçlar için
     Daha fazla bilgi
    07.2012-06.2019 58355 125 170 1598 Hatchback
    1 (F21) 118 i
    Montaj tarafıÖnden
    Katalizatörlü araçlar için
     Daha fazla bilgi
    03.2015-06.2019 110043 100 136 1598 Hatchback
    1 (F21) 120 i
    Montaj tarafıÖnden
    Katalizatörlü araçlar için
     Daha fazla bilgi
    03.2015-06.2019 110044 130 177 1598 Hatchback
    3 (F30, F80) 316 i
    Montaj tarafıÖnden
    Katalizatörlü araçlar için
     Daha fazla bilgi
    07.2012-08.2016 57472 100 136 1598 Sedan
    3 (F30, F80) 320 i
    Montaj tarafıÖnden
    Katalizatörlü araçlar için
     Daha fazla bilgi
    11.2012-06.2016 59409 125 170 1598 Sedan
    3 Touring (F31) 316 i
    Montaj tarafıÖnden
    Katalizatörlü araçlar için
     Daha fazla bilgi
    03.2013-06.2015 59407 100 136 1598 Station 

    Montaj talimatları;

    Katalizörler

    Katalizör en az 100.000 km dayanmalıdır. Durum böyle değilse, bunun nedeni esas olarak aşağıdakilerden kaynaklanmaktadır:

    • Dış hasar
    • Tıkanma veya kirlenme
    • Yağ/Antifriz kirliliği
    • Aşırı ısınma

    Yukarıdaki sorunların ortaya çıkması halinde, yeni katalitik konvertör garanti kapsamına girmez! Yeni bir katalitik konvertör takmadan önce öncelikle sorunun nedenini giderin! Bu yapılmazsa, yeni katalizörün çalışması hızla duracaktır. Daha fazla bilgi (katalizörler) altında bu konuda daha fazlasını okuyun  .

    Daha fazla bilgi (katalizörler)

    Dış hasar

    Katalizördeki seramik malzeme hafif, ince duvarlı ve kırılgan malzemeden yapılmıştır. Yalıtım katmanı malzemeyi yerinde tutar ve dış hasara karşı bir tür koruma sağlar. Ancak hız tümsekleri ve yoldaki taşlar gibi nedenlerden dolayı seramik malzemede çatlaklar meydana gelebilir. Ayrıca kötü montaj, gevşek egzoz montaj macunu ve kırık egzoz sistemi de seramik malzemenin kırılmasına ve/veya çatlamasına neden olabilir.

    Tıkanmış veya kirlenmiş

    Katalizörlerin tıkanması ve/veya kirlenmesi yanlış yakıt kullanımından kaynaklanabilir. Kurşunlu veya kurşun yerine kullanılan yakıtların kullanılması seramik malzemeyi tıkar ve çalışmasını durdurur. Bu aynı zamanda katalizörlü sistemler için uygun olmayan yakıt katkı maddeleri için de geçerlidir. Egzoz sistemine yağ veya antifriz girdiğinde, katalitik konvertörde seramik plakalara karşı ağır bir kurum tabakası birikmesi nedeniyle hava geçişini tıkayabilir. Bu, iç kısmın tıkanmasına ve hava akışının engellenmesine neden olur. Bu, güç kaybına neden olabilir ve motorun aşırı ısınmasına neden olabilir. Bu, contaların sızdırmasına, piston segmanlarının aşınmasına veya diğer motor parçalarının hasar görmesine neden olabilir.

    Aşırı ısınma

    Fazla yakıt egzoz sistemine girdiğinde katalitik konvertöre ulaştığında yanacaktır. Bunun sonucunda değerli metallerin aşırı ısınması ve yanması meydana gelebilir. Katalizör etkinliğini kaybeder ve ciddi durumlarda seramik kısım erir ve katalizör tıkanır. Olası nedenler arasında yanlış yakıt oranı, yanlış motor ayarı, aşınmış bujiler, bozuk lambda sensörleri veya arızalar sayılabilir.

    Ses üretimi

    Sesi sönümleme özelliklerine rağmen katalitik konvertör, ses emici olarak etiketlenmemelidir. Katalitik konvertörde yalıtkan koruyucu tabakayı yakan aşırı yakıt olduğunda tıkırtı ve/veya ıslık sesi meydana gelebilir.

    Bir katalizör yalnızca fabrika spesifikasyonlarına göre çalışan bir yanma prosesinde düzgün şekilde çalışabilir. Doğru şekilde kullanılmazsa katalizör tamamen kaybolabilir (monolitin kaynaşması). Yeni bir katalitik konvertör takılmadan önce tüm olası nedenler çözülmelidir.

    Asgari kontrol listesi:

    • Yağ filtresini kontrol edin ve/veya değiştirin
    • Hava filtresini kontrol edin ve/veya değiştirin
    • Bujiyi kontrol edin ve/veya değiştirin
    • Motor yönetimini kontrol edin
    • Turboyu kontrol edin
    • LPG kurulumunu kontrol edin (varsa)
    • Yağ tüketimini kontrol edin
    • Soğutma sıvısı tüketimini kontrol edin
    • Silindir kapağı contasında sızıntı olup olmadığını kontrol edin
    • Egzoz gazı karışımını kontrol edin
    • (Ön)katalizörün kalitesini ve kapasitesini kontrol edin
    • Tüm sensörleri kontrol edin (lambda sensörleri)
    • EGR valflerini ve sistemini kontrol edin

    Ayrıca aşağıdakileri de test etmelisiniz:

    • Enjektörler
    • Meşgul
    • Marş motoru ve akü
    • Emisyon testi

    Katalitik konvertörün ön kısmında sıvı conta kullanmayın ve her zaman doğru yağın kullanıldığından emin olun. Katalitik konvertörü değiştirirken yağın da değiştirilmesi önemle tavsiye edilir.

    Yalnızca minimum kontrol listesinin tüm koşulları karşılandığında katalizör işini düzgün bir şekilde yapabilir.

    BMW F30 KATALİTİK KONVERTER. 3.16İ (2011 - 17)

    BMW F30 KATALİTİK KONVERTER. 3.16İ (2011 - 17)

    590,00 EUR
    572,30 EUR KDV Dahil
    BMW F30 KATALİTİK KONVERTER. 3.16İ (2011 - 17) BMW F30 KATALİTİK KONVERTER. 3.16İ (2011 - 17)BMW KatalizörlerBMWorijinal Egzoz, Performans Egzoz, Katalitik konvertör Partikül Filitresi ürünleri Egzoz Orjinal Egzoz, KatalitikKonverter, Performans Egzoz, Partikülfilitresi, EgzozSpirali, Egzoz ucu, Vanalı egzoz, Abart Egsoz, Katalizör, Tıregzoz, İşmakinaegzoz, forkliftegzoz, egsozucları,exhaust, Auspuff, catalyticconverter, partikelfilter,выпускной, გამონაბოლქვი, каталитический, katalizator, échappement, 7618670
    BMW F30 KATALİTİK KONVERTER. 3.16İ (2011 - 17)

    Tavsiye Et

    *
    *
    *
    IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.