Katalitik konvertör arıza nedenleri .
Katalitik Konvertör 100.000 km (62.137 mil) ortalama ömürlerdedir.Aşağıdaki sorunların ortaya çıkması halinde, garanti yeni bir Katalitik Konvertör kapsamaz! yeni bir katalitik konvertör takmadan önce katalizörünüzün ne gibi sebebten bozulduğu sorununu giderin! İlk nedenini düzeltmezseniz, yeni aldığınız katalitik konvertör de bozulabilir.
1.Dış Hasar
katalitik konvertör de seramik malzeme hafif, ince cidarlı ve kırılmaz malzemeden yapılır. Bu yerine malzemeyi tutar ve, belirli bir dereceye kadar, dış hasara karşı koruma sağlayan bir izolasyon tabakası ile korunmaktadır. Katalitik Konvertör hız tümsekleri veya yolda büyük taşları vurmak Ancak, eğer, çatlaklar potansiyel katalitik dönüştürücünün seramik malzemeden oluşabilir. Kötü düzeneği ya da kırık bir egzoz sistemi, aynı zamanda, seramik malzeme kırılmasına neden olabilir.
2. Yakıt Kirliliği
Engellenen veya kirli katalitik konvertörler arabada yanlış yakıt kullanımına neden olmaktadır. Kurşunlu yakıt veya kurşun yedek yakıt kullanımı bloke olmaya seramik malzeme neden olur ve bu artık çalışır. Yakıt katkıları bir katalitik konvertör ile donatılmış sistemler için uygun olduğunu kullanıldığında geçerlidir. Petrol / antifriz kirlilik. Yağ veya Anti-friz egzoz sistemi içine yolunu bulduğunda, bu hava akışını engellemeyin çünkü ağır bir katman kurum seramik plakaların karşı katalitik konvertör yatırılır. Bu kurum mevduat 2. sorunlara neden olur. Öncelikle, bloke olma hava akışına neden olan, bu egzoz gazlarından zararlı kurum partiküllerini filtreleyerek gelen katalitik konvertör önler ve ikincisi ağır kurum mevduat bloke olmaya çekirdek neden olur. Bu yüksek karşı basınç oluşturur ve sıcak egzoz gazları motorun içine kendi yolunu bulmak; Bu çıkış ve motorun aşırı ısınması kaybına neden olan, optimal de artık işlevlerini bu anlam, motor yanma sürecini bozar.