Partikül Filitrelerinin arıza nedenleri
Düzgün bir motorda partikül filitresin 80.000 ile 140.000 kilometre arasında bir ömrü vardır.Her dizel partikül filtresi (DPF) yalnızca işlevler kurum yakalamak için olduğunu bir seramik unsurdur
DPF içindeki toplanan kurum yakılmak zorundadır. Bu yanma (sözde rejenerasyon) için (OBD sistemi ile veya olmadan) motor yönetimi sorumludur. Motor yönetimleri al parametreleri bulduğunda doğru rejenerasyon. Oluşacak partikül filtresi (DPF) yeniden olmadığında, ya da yenilenme kesildiğinde, siyah karbon partikülleri ile doldurur. Motorun genel durumuna bağlı olarak, filtre regenerations bir şekilde, birkaç saat içinde kurum ile doldurulabilir artık mümkün değildir. En kötü durumda, filtrenin içindeki toplam. eritildiği bir düzgün bir motorda DPF 80.000 ile 140.000 kilometre arasında bir ömrü vardır. Her bir rejenerasyon sonra küçük bir artık madde geride kalmıştır. Kül olarak bilinen filtre içinde kalır Bu kalıntı ürün, sadece özel makinelerin kullanımı ile giderilebilir. Bu temizlik araçtan ayrı yer almalıdır. Bazı araçlarda bir sözde kül sayaç var. Motorun bu bölümü Rejenerasyonlarda sayar ve filtre değiştirilmesi gerektiğinde belirler. motoru yönetimi yanlış işleyişi ortaya çok kısa gereksiz Rejenerasyonlarda bir neden olabilir. Bu kül sayaç hızla filtrenin temizlenmesi gerekir hangi seviyeye yüksek tescil numaraları artıyor. OBD sistemi, filtre. Değiştirilmesi gerektiğini işaret ederken, hiçbir filtre ile yanlış olduğunu, bu nedenle mümkün olduğu kontrol listesi takip değilken buna göre, yeni veya temizlenmiş DPF sisteminin kurulumu hiçbir faydası bulunmuyor. rejenerasyon, hangi aracın motor yönetimi tarafından aktive edilir, kurum yakmayla filtreyi temizler. tam yanma zincir bile en küçük hata kurum miktarını artırır. orijinal fabrika sekansına eşit olmayan bir yenilenmesi, filtre neden olur Bir kaç saat içinde kurum ile doldurulacak. Asgari Listesi - Yeni petrol - Yeni yağ filtresi - Yeni hava filtresi - Enjektör test - Sıkıştırma testi - Starter ve akü testi - kızdırma bujileri kontrol edin veya değiştirin - enginemanagement Kontrol - katkı düzeyi, tipini kontrol, kalite - yağını kontrol edin - Motor soğutma suyu tüketimini kontrol edin (baş) conta sızıntı - - View fonksiyonu ve / veya rejenerasyon frekansı - (ön) katalizör kalitesini ve kapasitesini kontrol edin - tüm sensörleri (Lambda 'lar) Giriş - EGR valfini kontrol edin tüm zincir fabrika özelliklerine çalışıyor sadece gerektiği gibi, partikül filtresi gerçekleştirecektir.
Aşağıdaki arızaları gidermezseniz yeni aldığınız partikül filitresi kısa zamanda yine tıkanır.
1 EGR İÇ ELEMANLARI
2 EGR BORU BLOĞU
3 BASINÇ BORUSU KIRIĞI
4 YANLIŞ MOTOR YAĞI
5 TURBO/MOTOR
6 BLOK SENSÖRLERİ
7 ECU(MOTOR KONTROL ÜNİTESİ HATASI)
8 YETERLİ DÜZEYDE FBC(ISI PROBLEMİ)
BUNLAR ARAÇ MAKİNAYA BAĞLANDIĞINDA MAKİNANIN VERMEDİĞİ ARIZALARDIR.BUNLARIN MUTLAKA TEMİZLENMESİ VE KONTROL EDİLMESİ GEREKİR
AKSİ TAKDİRDE YENİ DPF 30MİL/50KM SONRA YENİDEN TIKANACAKTIR.
ARACIN KURUM ATMASI ENGELLENMELİDİR.