İsim | : BMW G20 - G30 DOWNPİPE EGZOZ BORUSU 240i / 340i / 440i b48-B58 2016>..... |
Ölçüler | : |
Seri Numarası | : BM-EXH019-G20 |
Cinsi | : ORTA |
Açıklama | : İNOX |
Ürün Grubu | : PERFORMANS |
* Katalizörün İniş Borusu ile değiştirilmesi motorun performansını artırmayı amaçlamaktadır. Enjeksiyon modülünün (ecu) veya Piggy-back'in yeniden programlanması ve yüksek akıAçıklama İniş borusu, türbin ile egzozun geri kalanı arasındaki bir bağlantı sistemidir, ana işlevi daha fazla akış sağlamaktır çünkü bir "bariyeri" yoktur ve katalizörün çıkarılmasıyla egzoz gazlarının akışını sınırlar. Bu sayede turbo dönüşü artar ve turbo gecikmesişlı K&N filtresinin takılmasıyla birlikte, motorun hava girişi iyileştirilecek, enjeksiyon parametreleri performans moduna (artırılmış turbo basıncı) değiştirilecek ve iyi boyutlandırılmış bir iniş borusu, böylece turbo, katalizör kısıtlaması olmadan çalışabilir.
* Uygun önleyici bakımı yapılan her otomobil / motor, her performans tarifi ile farklı bir sonuç elde edebilir.
* Katalizörün uzaklaştırılmasındaki değişiklik ile araç, mevzuata aykırı olarak atmosfere fazla karbonmonoksit salabilir.
* Bu ürün arazi ve yarışma araçları için tasarlanmıştır. Otomobil üreticisi tarafından sunulan garanti kaybına tabidir. Orijinal özellikleri değiştirmeden tersine çevrilebilir.
* Susturucular veya susturucular, katalizör kullanılarak tasarlandığından, artan gaz akışı nedeniyle egzoz horlaması daha da değiştirilebilir.
* Katalizörden sonraki ikinci prob, katalizörün çalışmasının ecu'unu uyarma işlevine sahip olduğundan, enjeksiyon ışığı yanabilir veya bir anormalliği gösterebilir. Bu tür bir anormalliğin meydana gelmesini ÖNLEMEK için gazların akışını azaltmak için ikinci proba takılabilen prob genişleticiye (by-pass olarak da bilinir) eşlik eder. Işık yandığında çoğu araç durmaz. Bunun gerçekleşmemesinin tek yolu, prob işlevini yazılım (Remap veya güç çipi) aracılığıyla devre dışı bırakmaktır.
* Ürüne ve kullanıcıya fayda sağlayan güncellemeleri hedefleyerek, kullanıcıya önceden bildirimde bulunmaksızın ürünlerde fiziksel, son işlem ve yapısal değişiklikleri teşvik etme hakkını saklı tutarız.
Uygulama: BMW
BMW 1er F20/F21 Bj. 08/2016-07/2018 3-/5-Türer
120i 135kW ohne Ottopartikelfilter
BMW 1er F20/F21 Bj. 07/2016-07/2018 3-/5-Türer
125i 165kW ohne Ottopartikelfilter
BMW 2er F22/F23 Bj. 07/2016-07/2018 Coupe und Cabrio
220i 135kW / 230i 185kW ohne Ottopartikelfilter
BMW 3er F30 / F31 Bj. 07/2015-03/2018 Limousine und Touring
320i/320ix 135kW ohne Ottopartikelfilter
BMW 3er F30 / F31 Bj. 05/2015-03/2018 Limousine und Touring
330i/330ix 185kW ohne Ottopartikelfilter
BMW 3er GT F34 Bj. 07/2016-07/2018
320i/320ix 135kW ohne Ottopartikelfilter
BMW 3er GT F34 Bj. 07/2016-07/2018
330i/330ix 185kW ohne Ottopartikelfilter
BMW 3er GT F34 Bj. 07/2016-07/2018
320i/320ix 135kW ohne Ottopartikelfilter
BMW 4er F32 / F33 / F36 Bj. 03/2016-03/2018 Coupe / Cabrio / Gran Coupe
420i/420ix 135kW ohne Ottopartikelfilter
BMW 4er F32 / F33 / F36 Bj. 03/2016-03/2018 Coupe / Cabrio / Gran Coupe
430i/430ix 185kW ohne Ottopartikelfilter
BMW 6er Gran Turismo G32 Bj. 07/2018-06/2020
630i 190kW
- Hammadde: Boru: 304 paslanmaz çelik
- Boyutlandırma: 4 ”
Bu ürüne ilk yorumu siz yapın!
Marke | Modell | Baujahr | Plattform | Typ | Motor | |
---|---|---|---|---|---|---|
ohne Ottopartikelfilter, B48-Motor | BMW | 1er | 2015/09-2019/06 | F20 | 120i | 1998 ccm, 135 KW, 184 PS |
ohne Ottopartikelfilter, B48-Motor | BMW | 1er | 2015/09-2019/06 | F20 | 125i | 1998 ccm, 165 KW, 224 PS |
ohne Ottopartikelfilter, B48-Motor | BMW | 1er | 2015/10-2020/12 | F21 | 120i | 1998 ccm, 135 KW, 184 PS |
ohne Ottopartikelfilter, B48-Motor | BMW | 1er | 2015/10-2020/12 | F21 | 125i | 1998 ccm, 165 KW, 224 PS |
ohne Ottopartikelfilter, B48-Motor | BMW | 2 Cabriolet | 2015/09-2020/12 | F23 | 220i | 1998 ccm, 135 KW, 184 PS |
ohne Ottopartikelfilter, B48-Motor | BMW | 2 Cabriolet | 2015/09-2020/12 | F23 | 230i | 1998 ccm, 185 KW, 252 PS |
ohne Ottopartikelfilter, B48-Motor | BMW | 2 Coupe | 2015/09-2020/12 | F22, F87 | 220i | 1998 ccm, 135 KW, 184 PS |
ohne Ottopartikelfilter, B48-Motor | BMW | 2 Coupe | 2015/09-2020/12 | F22, F87 | 230i | 1998 ccm, 185 KW, 252 PS |
ohne Ottopartikelfilter, B48-Motor | BMW | 3 Gran Turismo | 2015/09-2020/12 | F34 | 320i | 1998 ccm, 135 KW, 184 PS |
ohne Ottopartikelfilter, B48-Motor | BMW | 3 Gran Turismo | 2015/10-2020/12 | F34 | 320i xDrive | 1998 ccm, 135 KW, 184 PS |
ohne Ottopartikelfilter, B48-Motor | BMW | 3 Gran Turismo | 2016/07-2020/12 | F34 | 330i | 1998 ccm, 185 KW, 252 PS |
ohne Ottopartikelfilter, B48-Motor | BMW | 3 Gran Turismo | 2015/10-2020/12 | F34 | 330i xDrive | 1998 ccm, 185 KW, 252 PS |
ohne Ottopartikelfilter, B48-Motor | BMW | 3er | 2014/09-2018/11 | F30, F35, F80 | 320i xDrive | 1998 ccm, 135 KW, 184 PS |
ohne Ottopartikelfilter, B48-Motor | BMW | 3er | 2014/10-2018/11 | F30, F35, F80 | 330i xDrive | 1998 ccm, 185 KW, 252 PS |
ohne Ottopartikelfilter, B48-Motor | BMW | 3er | 2015/07-2018/10 | F30, F80 | 320i | 1998 ccm, 135 KW, 184 PS |
ohne Ottopartikelfilter, B48-Motor | BMW | 3er | 2015/07-2018/10 | F30, F80 | 330i | 1998 ccm, 185 KW, 252 PS |
ohne Ottopartikelfilter, B48-Motor | BMW | 3er Touring | 2014/10-2019/06 | F31 | 320i | 1998 ccm, 135 KW, 184 PS |
ohne Ottopartikelfilter, B48-Motor | BMW | 3er Touring | 2014/09-2019/06 | F31 | 320i xDrive | 1998 ccm, 135 KW, 184 PS |
ohne Ottopartikelfilter, B48-Motor | BMW | 3er Touring | 2014/09-2019/06 | F31 | 330i | 1998 ccm, 185 KW, 252 PS |
ohne Ottopartikelfilter, B48-Motor | BMW | 3er Touring | 2014/10-2019/06 | F31 | 330i xDrive | 1998 ccm, 185 KW, 252 PS |