Ödeme ve Teslimat

 

                                                                                     ÖDEME SEÇENEKLERİ

egzozmarketim.com dan Siparişlerinize ait ödemelerinizi 4 farklı şekilde gerçekleştirebilirsiniz. Bu ödeme seçeneklerinde internet sitesi,mail order, telefon ya da faks üzerinden siparişiniz tarafımıza iletilmiş olmalıdır. 

Siparişinizi oluşturacak ürünleri kategori alt sayfalarında dolaşarak ya da arama fonksiyonu ile bulup belirledikten sonra ALIŞVERİŞ SEPETİ’nize eklemeniz gerekmektedir. Bunun için ürün sayfasında yeralan "Sepete At" butonunu kullanabilirsiniz. 

egzozmarketim.com üzerinde siparişini vereceğiniz ürünleri ALIŞVERİŞ SEPETİ’nize attıktan ve SİPARİŞİMİ TAMAMLA butonuna bastıktan sonra ödeme işlemlerinize başlayabilirsiniz. size ödemenizi hangi yöntemle gerçekleştirmek istediğiniz sorulacaktır. Bu aşamada belirttiğimiz gibi 3 seçeneğiniz bulunmaktadır.

1. ONLINE Kredi Kartıyla Ödeme

Bu aşamadan sonra eğer egzozmarketim.com üzerinde kayıtlı bir kullanıcı hesabınız bulunmuyorsa bilgilerinizi girerek üyelik kaydınızı yaptıracaksınız. Üyelik kaydı için email adresi ve şifre yeterli iken siparişinizi size iletebilmemiz için iletişim bilgileriniz eksiksiz olarak sisteme tanıtılmalıdır. egzozmarketim.com.’a üye olmak herhangi bir ödeme gerektirmemektedir. Ayrıca hızlı sipariş bölümünden üye olmadanda alabilirsiniz.

Kullanıcı kaydı aşamasından sonra karşınıza gelen sayfada teslimat ve fatura bilgilerinizi eksiksiz olarak girin ve bir sonraki sayfaya devam edin.

Ödeme sayfasında kredi kartı bilgileriniz istenecektir, bu bilgileri yine eksiksiz doldurun. Siparişinize ait tüm detayların listelendiği bu sayfada kontrolünüzü yaptıktan sonra son olarak "SİPARİŞİ ONAYLA" tuşuna basın. Bilgileriniz bu aşamada doğrudan ilgili bankanın SanalPOS sistemi tarafından sorgulanarak ödeme işlemi gerçekleştirilecektir. Kredi kartınız üzerinde gerekli ödeme onaylandığında karşınıza sipariş onayı sayfası gelecek, sistem size bir sipariş takip numarası tanımlayacak ve size siparişinizi özetleyen bir elektronik posta yine sistem tarafından otomatik olarak gönderilecektir. 

Kredi kartı ile ödemek istemiyorsanız, ödeme şeklinizi seçtiğiniz sayfada alt kısımda bulunan "Faks Emri" ve "Havale İle Sipariş" ödeme yöntemlerini de kullanabilirsiniz. 

2. HAVALE / EFT ile Ödeme

Bu yöntem ile yapacağınız ödemelerinizde siparişinin hazırlanması için başlangıç süresi ödemenin ilgili hesaba geçtiği andır. Bu sebeple EFT talimatlarınızda ödemenin hesabımıza işlem yapıldığı anda geçmediğini gözönünde bulundurmalısınız. Havale ödemelerinde ise bu işlem genellikle eş zamanlı olmaktadır. İşleminizi hızlandırmak için ödeme işleminize ait dekontu
 0462 325 93  59  numaralı faksımıza gönderebilir ya da yine dekont bilgisini egzozmarketim.com adresine email olarak iletebilirsiniz.

Banka transferi yöntemi ile ödemenizi gerçekleştirmek için egzozmarketim.com üzerinde siparişini vereceğiniz ürünleri ALIŞVERİŞ SEPETİ’nize attıktan sonra “HAVALE / EFT ile ödeme yapmak istiyorum” seçeneğini seçmelisiniz. Siparişinizin kaydı böylelikle tarafımıza eksiksiz olarak ulaşmış olacaktır. 
Ödeme sayfasında havale yapacağınız bankayı seçip "Havale ile Sipariş" butonuna tıklayınız.

Banka havalesini gerçekleştiriniz.

Havalenizi gerçekleştirirken sipariş numaranızı belirtmeyi unutmayınız. 

Yapmış olduğunuz havaleler sistem tarafından en geç 1 iş günü içerisinde onaylanmaktadır. 

Havaleniz hesabımıza geçtiğinde size onay maili gönderilecektir, siparişiniz işleme konulacaktır. 

24 saat içerisinde ödemesi gerçekleştirilmemiş havale talimatları otomatik olarak güncellenecek ve varsa ilgili siparişe dair ödeme tutarı değişikliği tarafınıza iletilecektir. Havale talimatını konu alan siparişinizi sisteme belirtmeniz ve işlemi gerçekleştireceğiniz süre içerisinde siparişinizde oluşacak fiyat değişikliklerinden egzozmarketim.com sorumlu olmayacak, gerektiği durumlarda sizi güncellemelerden haberdar edecektir.

Havale ya da EFT ile yapılan ödemelerinize ait dekontun mail olarak destek@egzoz
marketim.com  veya 0462 325 93 59 numaralı faksımıza gönderilmesi halinde finansal onay işlemleriniz ivedilikle tamamlanacaktır.

3. POSTA ÇEKİ ile Ödeme

POSTA ÇEKİ HESAP NUMARASI
TRABZON PTT Hesap no:

Posta çeki hesabımıza göndermiş olduğunuz sipariş bedeli takriben 1 iş günü içerisinde tarafımıza yansımaktadır.






4.MAIL ORDER/TELEFON ORDER

İşyerlerinin, VISA, MasterCard/EuroCard kredi kartı sahiplerine, gazete, broşür, televizyon ve katalog yoluyla ürün ve hizmet sunmasını sağlayan çağdaş bir alışveriş hizmeti olup, Mail Order işlemleri sadece Kredi Kartları ile yapılabilir.

Avantajları Nelerdir?


Mail Order sayesinde, dünyanın geçerli VISA, MasterCard/EuroCard sahibi olan herkesin müşteriniz olmasını sağlayabilirsiniz.
Müşterilerinizin alışveriş yapmak için işyerinize gelmesine gerek kalmaz. Türkiye'nin ya da dünyanın neresinde olurlarsa olsunlar, postayla, faksla ya da yalnızca bir telefonla sipariş verme rahatlığını yaşarlar.

Mail Order/Telefon Order Nasıl Çalışır?


Form ile; müşteri almak istediği ürün ya da hizmetin niteliği, fiyatı gibi temel bilgilerin bulunduğu formu imzala****** kredi kartı numarasını ve son kullanma tarihini belirtir. Müşteri, formu postayla ya da faksla işyerinize gönderdiğinde, almak istediği ürün ya da hizmetin karşılığını kartla ödemeyi kabul etmiş olur.


Müşterinizden gelen bu talepleri, listeler halinde faks ile ulaştırabildiğiniz gibi, Bankanızın ücretsiz olarak sunmuş olduğu file transfer yöntemi ile de gönderebilir ve aynı gün taleplerinizin sonucunu alabilirsiniz.


Telefon ile; müşteri almak istediği ürünü size telefon ile iletip kart numarasını ve kartın son kullanım tarihini vermek sureti ile işlem yapabilir. Bu durumda size banka tarafından verilmiş bir POS terminalini kullanarak anında onay alabilirsiniz. Bankadan onay aldıktan sonra, ürün ya da hizmeti müşteriye ulaştırır. Onaylanan işlem banka tarafından hesabınıza kaydedilir.



• Mail Order ile Nasıl Ödeme Yapacağım?

Siparişiniz alışveriş yaptığınız firmanın eline ulaştığında seçtiğiniz ödeme tipine ve taksit seçeneğine uygun olarak sadece size özel olarak hazırlanan bir Mail Order Formu, firmanız yetkilisi tarafından onaylamanız için size fax ile gönderilecektir.
Formu, gerekli yerlerini doldurup onayla****** kimlik doğrulamasında kullanılmak üzere bankalarca talep edilen diğer gerekli evraklar ile firmanıza faksla gönderdiğinizde, ödeme işlemini tamamlamış olacaksınız.

Mail Order ile ödeme yapmak güvenli mi?

Mail Order, sadece sizin onayınız ile kredi kartınızı kullanarak ödeme yapmanızı sağlar. Yazılı ve imzalı onayınız olmadan ödeme gerçekleştirilemez. Bu sebeple Mail Order güvenilir bir ödeme sistemidir.
Mail order ile verdiğiniz ödeme talimatı imzanızı ve o günkü tarihi içeren form sadece bir kez kullanılabilir.
• Mail Order Formunda yer alan kredi kartı bilgiler kimler tarafından görülür?

Mail Order Formu sadece firmanızın anlaşmalı bankalar tarafından ödeme talimatı göndermeye yetkili kılınmış, ödeme yetkilisi tarafından görülür ve işleme koyulur. Mail Order Formunda yer alan bilgiler ile, sizin imzalayarak onayladığınız işlem dışında bir işlemin yapılması mümkün değildir.

                                                      TESLİMAT SEÇENEKLERİ                    


Stokta olmayan ürünlerin teslimi ne kadar sürede yapılabilir ?
Stokta olmayan bir ürünü sipariş ettiğinizde, size teslim süresi 24 saat içinde bildirilecektir.Bu süre minimum 2 gün maksimum 15 gündür.Size bildirilen teslim süresini kabul etmemeniz halinde paranız iade edilecek ve siparişiniz iptal edilecektir.Belirtilen süreyi kabul etmeniz halinde siparişiniz işleme alınacaktır.
egzozmarketim.com teslim süresine kadar oluşabilecek fiyat değişikliklerini ( K.D.V. oranında oluşan değişiklikler hariç ) müşteriye yansıtmayacağını garanti eder.


Stokta bulunan ürünler için teslim süresi kaç gündür ?
Stokta mevcut bulunan ürünler için pazar günleri hariç hergün 17:00 'ye kadar verilen siparişler aynı gün, 17:00 den sonra verilen siparişler ertesi gün olmak üzere cumartesi günü ise saat 17:00 den sonra ve pazar günü verilen siparişler pazartesi günü kargoya verilir. Doğal afet, savaş, yangın, terör vb. olağanüstü durumlarda teslimat süresi değişkendir.


Şehiriçi ve Şehirdışı siparişlerde kargo süreleri ne kadar farklılık gösterir ?
Şehiriçi ve Şehirdışı siparişlerin şirketimizden kargoya teslim edilmesine kadar olan aşama ve süreçler yukarıdaki maddelerde açıklanmıştır.Kargo firması siparişinizi bizden teslim aldıktan sonra bölgesel dağıtıma başlar bu sebepten ötürü kargolarınızın ne kadar sürede sizlere teslim olacağını öğrenebilmek için kargo takip numaranızı kullanarak ilgili kargo firmalarını web adresine yada  firmaya başvurunuz.Aksi bir durumla karşılaşmanız halinde lütfen vakit kaybetmeden Müşteri Temsilcilerimizle iletişime geçiniz.


Siparişim hangi kargo şirketiyle teslim edilecek ?
Teslimatlarımız anlaşmalı kargo firmalarıyla gerçekleştirilmektedir.Fakat özel durumlarda kargo ücretinin alıcı tarafından karşılanması şartıyla müşterimizin, istemiş olduğu kargo ile teslimat yaptırabilme şansı vardır. 


Siparişimi teslim alırken nelere dikkat etmeliyim ?
Siparişinizi resimli bir kimlik belgesi ve imzanızı ibraz ederek teslim alabilirsiniz.Lütfen ürününüzü teslim alırken ürün ambalajını açınız ve içeriğinin tam ve hasarsız olduğundan emin olunuz.Eğer aksi bir durum ile karşılaşırsanız lütfen kargo yetkilisi ile birlikte tutanak hazırlayıp ilgili belgeyi tarafımıza iletiniz.


Kargo ücretini nasıl ödeyeceğim ?
200 TL (yüztürklirası) üzeri alışverişlerinizde kargo bedeli tarafımızca karşılanır. Bu tutarın altındaki alışverişlerinizde ise kargo ücreti aldığınız ürün yada ürünlerin boyut ve ağırlıklarına göre sistem tarafından belirlenir ve ödeyeceğiniz toplam rakam önünüze gelir bu rakamı onayladığınız taktirde kargo ücreti ödeme şeklinize göre ürün bedelleriyle birlikte tahsil edilir. 

Teslimat anında adreste kimse bulunamazsa ne olacak ?
Kargo sorumlusu size kargo şirketinin telefon numarasını içeren bir haber formu bırakacaktır. Haber formununun bırakılmasını takip eden 3 iş günü içinde kargo şirketini arayıp bilgi almanız gerekmektedir.


Sipariş verdikten sonra teslim alacak kişiyi değiştirebilir miyim ?
Sipariş verdikten sonra teslim alacak kişi değiştirilememektedir.


Sipariş verdikten sonra teslimat adresini değiştirebilir miyim ?
Güvenlik nedeniyle banka onayını almış bir siparişin teslimat adresinin değiştirilmesi mümkün değildir. Eğer onaylanmış bir siparişse, siparişinizi iptal ettirip yeni bir sipariş vermeniz gerekmektedir.


Teslimatta gecikme olduğunda ne yapmalıyım ?
Üyelik bilgileriniz ile sisteme giriş yaptıktan sonra Siparişlerim link'ine tıklayarak sipariş durumunuzu kontrol ediniz. Eğer siparişinizin teslim edilme süresi 5 iş gününü geçtiyse, 0 462 325 93 59  numaraları telefondan müşteri temsilcilerimiz ile irtibata geçiniz.


Dağıtım ağınız tüm Türkiye'yi kapsıyor mu ?
egzozmarketim.com'dan tüm Türkiye'ye teslim edilmek üzere sipariş verebilirsiniz.


Yurt dışına sipariş verebilir miyim ?
Şu anda sadece Türkiye Cumhuriyeti sınırları dahilinde sipariş alınmaktadır.

                                              
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.